Bestelproces

Bestellen

Bestellen bij Fashion Treats plus size only wordt duidelijk stapsgewijs aangeven. Artikelen die je in je winkelmandje hebt geplaatst kun je wijzigen, toevoegen en aanpassen, en je kunt een eventuele tegoedbon, kortingscode of waardebon verzilveren. Heb je problemen met bestellen neem aub even contact met ons op en mail naar annemarie@fashiontreats.nl of stuur een sms/app 06 45143161 Meestal krijg je meteen een reaktie, zo niet dan neem is zsm contact met je op.

Je bestelling wordt meestal binnen 3 dagen, uiterlijk binnen 6 dagen naar je toegestuurd.

Algemene tips voor het shoppen bij Fashion Treats plus size only

• Bij de kleding worden bijzondere details zo goed mogelijk getoond en beschreven. Bij elk artikel vind je links onder de roze koppen “Beschrijvingen”, “Afmetingen” en “Bijzonderheden” informatie over het kledingstuk. Onder “Beschrijving” vind je informatie over kleur, evt. patroon en pasvorm, belijning. Bij “Afmetingen” kun je de maten in cm’s terug vinden. Elk kledingstuk wordt door mij met de hand opgemeten. En onder “Bijzonderheden” staat de kleur aangegeven en/of patroon en de maten van het kledingstuk.
• Bij een totaalbedrag vanaf 79,00 euro verzenden we gratis. Blijft je bestelling onder dit bedrag dan zijn de verzendkosten 3,99 euro.
• Kleuren op de pc zijn afhankelijk van de kleurinstellingen van de eigen pc. Wij proberen de kleur zo goed mogelijk te beschrijven. Mocht je twijfels of vragen hieromtrent hebben neem dan gerust contact met ons op.
• Bij twijfel of als je aanvullende informatie of maten van een artikel wilt, neem dan gerust contact op met annemarie@fashiontreats.nl of sms/app naar 0645143161. Ik adviseer je graag. Idem indien je graag advies wilt bij het kiezen van een kledingstuk of complete combinatie. Ik help je graag.

Account aanmaken
Bij je eerste bestelling maak je een account en wachtwoord aan, zodat je gegevens bewaard blijven voor een volgende bestelling. Je ontvangt een bevestigings-email voor het aanmaken van je account. In je account kun je een alternatief verzend- of factuuradres aangeven. Door in te loggen kun je tevens de status van je bestelling volgen. Ben je je password vergeten dan kun je deze opnieuw aanvragen.
Bij het aanmaken van je account vind je een aantal verplicht in te vullen velden als huisnummer, email adres en telefoonnummer. Het telefoonnummer is belangrijk zodat we je altijd kunnen bereiken mocht er onverhoopt iets aan de hand zijn met je bestelling. Tevens is het telefoonnummer zeer gewenst bij zendingen naar het buitenland. Het is mogelijk je telefoonnummer op het pakket te vermelden voor nog meer zekerheid bij bezorging.

Bestelling plaatsen

Op het moment dat je je bestelling definitief plaatst, ga je volgens wetgeving een overeenkomst met betalingsverplichting aan. Na het plaatsen van je bestelling kom je in de beveiligde betaalomgeving en kies je je betaalwijze.

Bevestiging van je bestelling

Op het moment dat je de bestelling plaatst, wordt deze op kantoordagen direct in behandeling genomen. Je ontvangt altijd een bevestiging van je bestelling per email.
Bestellingen worden afgehandeld op volgorde van binnenkomst. Mocht een besteld artikel onverhoopt niet voorradig blijken dan nemen we direct contact met je op, ook in geval een gedeelte van je bestelling nageleverd wordt.

Status bestelling

In je account kun je de status van je bestelling volgen en zien wanneer deze uit het magazijn verzonden wordt. Tevens ontvang je op moment van verzending een email met een track en trace code. Je pakket is te traceren vanaf het eerste scan moment bij onze verzendpartner DHL. Op moment dat je de email van verzending ontvangt betekent dit dat op dat moment het pakket uit het magazijn verzonden wordt en je het pakket binnen enkele dagen tegemoet kunt zien.

Bestelling annuleren

Mocht je onverhoopt toch van je bestelling willen afzien, neem dan contact op met annemarie@fashiontreats.nl of sms/app 06 45143161